İstanbul Gelişim Üniversitesi Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi2021-02-162021-02-162021https://hdl.handle.net/11363/2636Pandemi Sonrası Pazarlama Pazarlama kavramının birçok alanı kapsadığı ve pazarlamanın temas ettiği alanlardaki etkisinin vurgulandığı “Pandemi Sonrası Pazarlama” isimli seminerde, işletmelerin amaçlarını yerine getirebilmek için pazarlamaya gerek duydukları düşüncesi üzerinde durulmuştur. Çok sayıda katılımcının ilgiyle takip ettiği ‘’Pandemi Sonrası Pazarlama’’ seminerinde değerlendirmeler yapan Prof. Dr. İzzet GÜMÜŞ, günümüzde pazarlama bilgisinin bireyler tarafından bilindiğini vurgulayarak, “Eğer bir yerde ulaşılmak istenen amaç, hedef ve gaye varsa orada pazarlama olduğu söylenebilir” dedi.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAttribution 3.0 United Statesİstanbul Gelişim Üniversitesiİstanbul Gelişim Üniversitesi Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma MerkeziBültenlerİstanbul Gelişim Üniversitesi Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi: Aylık E-Bülten (Ocak 2021)OtherOcak 2021